för tillvaron har visst förändrats

 
Ett stycke mellanmål och ett stycke osande färskt nummer av Elle.
 
Lyssnar på den här mest hela tiden just nu och kan. inte. sluta. tänka. på. sommaren. Det förvånar mig tillvisso. Var helt övertygad om att det ljusare halvåret förevigt skulle vara befläckat med avsky på grund utav helvetet som trängde sig på förra året. Likaså våren, som jag var så himla rädd för innan den kom. Rädd för att falla tillbaka.  Därför är jag så lättad över att det äntligen, äntligen spritter i hjärtat igen när jag tänker på doften av grillat och sandkorn mellan tårna. För nu vet jag att jag inte kan misslyckas. Att jag aldrig kan misslyckas.
 
Puss på dig, livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0