Pinterest

Jag har gått och skaffat mig en pinterest! Överjävligt roligt är vad det är och suger upp alldeles för mycket av mina tjugofyra timmar per dygn. Jag heter jonnafyhr och hittills har jag gjort åtta boards (kategorier) och vilka de är tänker jag presentera nu.
 
 
Ätbart. Självklart. Mängder av roliga recept och lunchinspo hittas här!
 
Citat. Kloka ord från kloka människor. Bästa upp-med-humöret-boosten när självförtroendet svackar.
 
Platser. Ställen jag vill besöka och uppleva på riktigt. Just detta är Venice. 
 
Människor. Mestadels kändisar. Men sånt är ju kul.
 
Stil. Så som jag vill se ut inom den närmsta framtiden. Min personliga favvoboard tillsammans med nästa som är...
 
Interiör. Blir nästan lyckorusig av detta! Tänker på lägenheten jag någon gång ska kalla hem. 
 
Böcker, film och musik - självklart har kulturnörden herself skapat en board för favoritscener och oförglömliga karaktärer.
 
Jonna. Slutligen har vi boarden där mina egna bilder kommer komma upp. Alla de som jag är lite extra nöjd med. 
 
Ha en toppenlördag kompisar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0