Tre boktips så här en tisdag

Om man ska läsa deckare i Sverige så tycker jag att man ska läsa Camilla Läckberg. Hon hör till mina allra första läsupplevelser och denna var faktistk den första jag läste. Även fast det är typ den femte i ordningen om Erica och Patrik. Hur som, Tyskungen bör ni läsa. Speciellt eftersom den kommer ut på bio i sommar.
Jonas Gardell. Självfallet. Ingen skriver som honom. Period.
När jag predikar om läsvärda böcker för vänner och bekanta kommer ALLTID den här på tal. Syskonkärlek av Katarina von Bredow handlar om Amanda och Ludvig (som är hel- eller halvsyskon, de vet inte) som blir vanvettigt förälskade i varandra. Mer än så tror jag inte att jag behöver säga. 
 
Läs, läs, läs!


 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh samma här när det gäller syskonkärlek, har lånat ut den till alla mina kompisar och tvingat dem läsa den typ haha. Så jäkla bra!!

2013-04-02 @ 20:03:01
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0