valborg

 
//Från sportlovet när Fanny och jag bestämde oss för att promenera ner till hamnen för en lunch på Kajen// Min skola vet hur man ska jobba// Min före detta tränare Stephanie var hemma på Sverigebesök och kom över på en fika. Hennes Boston Terrier var överlycklig// I fredags besökte vi glassbaren efter skolan och slog till på tre kulor av maximal njutning. Citron, hasselnöt och kokos fick inviga våren i år.

För övrigt skulle jag vilja önska er en trevlig Valborg oavsett hur nu bestämmer er för att fira den! Skippa stressen över festandet bara för att du borde. Gör det du känner för! Själv ska jag på finmiddag med min familj till våra vänner. Man får se det som en ovanligt festlig tisdag helt enkelt. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0