Införskaffat.

 
I söndags var det bakluckeloppis på mitt kvarter. Är inte så mycket för denna typ av shopping i vanliga fall eftersom det ALLTID är cirkus 99.9% skit men denna gång var faktiskt den där lilla 0.01-procenten med mig. Solglasögon + höstkofta + plåtburk = 40 kr. Som hittat. Och vad vi ska hitta på med den där lilla fina slitna plåtburken lär väl visa sig. 
    
Sen så svängde jag in på Akademibokhandeln häromdagen för att bara titta runt lite grann. Jag brukar liksom göra så. Att den skulle stå där, med det omslag jag haft på näthinnan i x antal veckor, det visste jag innan. Så jag tog upp den, bläddrade lite, läste lite baksida. Bara titta. Så blev det plötsligt dags att gå och när jag skulle ställa tillbaka den i bokhyllan kände jag direkt att nä, jag kan inte släppa den nu, så den fick helt enkelt bli min. Sista delen i Torka aldrig tårar utan handskar-trilogin. Nu har jag alltså sett hela tv-serien, köpt alla böcker och sett teatern. Känner att detta kanske inte var mitt mest taktiska köp då jag egentligen borde stoppa näsan i Du och jag i trafiken... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0