Sibs.

 
Lördagen innebar några timmars fotopromenad med sibbarna (som jag åker till London med om två månader och fyra dagar) och en bråkdel av resultatet ser ni ovan. Vi gick till en äng där vi hittade en stig som ledde till en dunge som var helt fab att använda som fotomiljö. Gillar särskilt Johannas "jag-är-ensam-och-förtryckt-och-har-inga-vänner-pose på bild nummer två och filmaffisch-känslan på bild nummer fem... 
 
Söndag har varit skriva, skriva, skriva och en tripp till gymmet för 5 km löpning. Ja, jag har skrivit in mig på ett gym och jag känner mig som Bambi på hal is men det ska väl gå när man grottat in sig lite och fått lite mer koll på var och när och hur man ska dra sitt kort hit och dit. Avslutar iallafall denna vecka med två avsnitt av serien jag blivit nykär i - Gossip Girl. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

nä shit vad fint!

2013-09-04 @ 17:43:32
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0