I den allra högsta grad.

 
Det är söndag det är mulet jag är ledig. Jag vet inte om jag sagt det någon gång här förut men söndag är faktiskt min absoluta favoritdag. Det finns ett sådant lugn i just den dagen. Sällan några måsten. Och måsten är sådant som jag har lite svårt att hantera. Kanske hör det även ihop med att jag är ganska... mörk. Höst, söndag, regn, böcker, té, långa osammanhängade texter om livet och allt som hör till. Sådant är jag. Det är då jag känner mig i allra högsta grad levande.
 
Förresten så inviger jag min nya kopp och tillhörande té från Mon Amie idag som jag fick av bästabästabästa Michis när jag fyllde år. Jag hade inte ens sagt att jag ville ha just den koppen, ändå visste hon.  
 
 

Kommentarer
Postat av: michis

bara glad att du gillade den jonnie!!

2013-07-14 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0