Idag är det min 18-års dag.

 
Idag är det min 18-årsdag. Idag blir jag officiellt vuxen. Jag har inte riktigt fått grepp om alla de möjligheter som har öppnat sig för mig i och med att sjuan har blivit till en åtta men jag antar att det kommer i sinom tid. Livet har varit eminent under de två senaste dagarna. Mina fina närmaste människor har verkligen gjort mer än vad jag någonsin skulle kunna be om. Som avslutning åker jag och min familj för att ta ett kvällsdopp. Jag skiter i att jag låter så där äckligt bloggig just idag för hur löjligt det än låter så är det precis så det är och precis så det känns. Så jag tänker leva på det. Jag tänker pumpa ut så mycket som möjligt av det som är kvar av den här dagen. Livet är bara bra. Jag kan inte säga något annat. 
 
Puss och kram på er, fina människor. Unna er något riktigt fint ikväll.
 
   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh grattis i efterskott fina du! Gillar din blogg så himla mycket. kram

Svar: Åh, tack så mycket fina du!
Jonna Fyhr

2013-07-08 @ 18:02:58
URL: http://hlarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0