Och i den ljumma natten ropade vi så att alla andra fick veta.

 
Jo, jag körde ju ihop mina två bästa tjejgäng i lördags för första gången. Något som skulle visa sig bli en succé. Jag bjöd på fanta och rosé tillsammans med lite klassisk grillmat och avslutningsvis färsk frukt med citruskräm. Under kvällens gång avverkades inte mindre än fem olika tävlingar mellan de båda lagen Bearnaisesås och Death Eaters och tre av dessa var lappen i pannan, blindbana och tio frågor om mig för att ta reda på vem som skulle bli utan julklapp i år. Det visade sig att ingen av de tio (så kallade) bästa vännerna visste att det var min namnsdag som ägde rum den 21 augusti. Men men. Det lilla sting av irritation som uppstod kompenserades med den brutala mängd asgarv som infann sig under större delen av kvällen. BÄSTA MÄNNISKORNA, utan tvekan. När klockan började närma sig midnatt drog jag och halva sällskapet ned på stan i form av den bästa cykelturen jag någonsin upplevt.
Där och då blev jag 18 år.
Där och då slog klockan över till den 7 juli.
VI skulle in på min krogendebut vilket gick galant även fast det var lite mindre folk än vanligt på grund utav Power Meet. När vi kände oss klara cyklade vi hela vägen till bryggan vid Framnäs för att nakenbada av oss all svett som vi samlat på oss på dansgolvet för att sedan slutligen cykla hemåt i gryningen.
 
Slå det ni. 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0