Det tog så lång tid att bli ung.

 
Av oklar anledning somnade jag 04.30 imorse och är väl inte den rappaste i stan idag. Släpade mig ändå ned till stan för att bli intervjuad om novellsidan av Johanna som jobbar på radion i sommar. För övrigt har det bara varit yogapants (jag har köpt nya från Nike) och soffläge.  
 
Men nu till bilden! Jag har en stark hatkärlek till sommarrea eftersom man alltid hittar något skit som måste följa med hem men som ni ser så var det inget skit som fick följa med mig hem i tisdags. Den här kappan är min själsfrände. Halva priset. Jackpot. Och väskan köptes i Göteborg på Slottskogsvallen efter Håkan. Passande ord, kan jag tycka.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0