Här är mitt hjärta som bultar, blöder för allting som jag vill.

 
Mina baby-Zara-panties. Om man kan vara upp över öronen förälskad i något materiellt ting så är jag det i dessa underbara fladderben. Att de är så pass tunna i tyget att man måste bära nästan icke-befintliga trosor under är självklart sådant man får leva med.
 
Eftersom jag egentligen skulle ha befunnit mig i Borlänge bland halvfärdiga tältuppsättningar, brassestolar, allmänt skitiga människor och stora som små scener på Peace & Love den här veckan tänker jag ta tillfället i akt och ägna mig åt vad denna lilla stad har att erbjuda oss ungdomar under sommarmånaderna. Nämligen uteserveringar, sommarrea och Cityfestivalen som går av stapeln nu på torsdag. Jag tänker inte vara bitter. 
 
Inte alls. 
     

Kommentarer
Postat av: Natasha

Så himla himla snyggt!

2013-06-25 @ 19:38:41
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0