Jag kommer att ansvara för en novellsida i sommar.

Idag blev detta officiellt! Efter min praktik på Västerås Tidning i våras lade jag fram förslaget om en novellsida och det bestämdes att vi skulle köra över sommaren. Det hela går ut på att ni som läsare skickar in era egna noveller till [email protected] för att vara med och tävla om att bli publicerade. Hur kul som helst ju! Jag står som ansvarig för sidan och kommer vara den som läser igen och väljer ut vilka noveller som ska publiceras.

Kör hårt nu Vässan! Ser så mycket fram emot era små ord i min inkorg...


Kommentarer
Postat av: Emelina

Kommer du att publicera vinnaren här på bloggen också?
Tänkte om man inte är från västerås, men tävlar ändå? :)

Svar: Det här har ingenting med min blogg att göra utan är ett projekt jag gör för länstidningen, så nej tyvärr!
Jonna Fyhr

2013-06-24 @ 20:26:56
URL: http://nattstad.se/Emeliinaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0