Idag är jag stolt

 
Idag kan jag stolt presentera att en krönika som är skriven av mig pryder Devotes förstasida! För flera månader sedan (när jag fortfarande bloggade på Devote) började de med att även läsare kunde skicka in krönikor som hade chans att publiceras. Så det gjorde jag. För ungefär två veckor sedan mejlade Michaela Forni mig och frågade om det var okej om de publicerade den. Ja, svarade jag och idag finns den att hitta på Devotes förstasida. Är så otroligt stolt och glad över detta. Puss till alla er som säger så fina ord. Det betyder så himla mycket. 
 
HÄR kan ni hitta den. 

Kommentarer
Postat av: maja

din krönika är så bra! jag håller så med dig med det du skriver. Du skriver så bra :)

Kram!

Svar: Tusen tusen tack! KRAM
Jonna Fyhr

2013-03-29 @ 19:06:14
Postat av: Sofia

Åh så fin krönika.

Svar: TACK
Jonna Fyhr

2013-03-31 @ 14:47:26
URL: http://ettnioniosju.blogg.se
Postat av: maria

Vilken fin blogg du har! :)

2013-04-01 @ 21:36:10
URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0