Just nu gillar jag

Min mormor som blev hela 76 år i onsdags och ska firas ikväll. Knåpade ihop alla mina noveller till ett häfte eftersom hon envisas med att jag inte ska lägga ned några pengar på henne.
 
Den här videon. Tycka vad man vill om Taylor Swift i allmänhet men jag tycker att hennes musikvideos är helt magiska. 
 
Att man kan börja ha vita jeans på riktigt snart. Älskar vita jeans. 
 
Robin Stjernbergs lycka igår. I mean, look at that face. Oslagbart.
 
Bildsetet TRILLING från Ikea. MÅSTE HA DESSA?!?
 
Sandra Beijers franska lista. Och Frankrike i största allmänhet just nu. 
 
          
Anton Ewalds koreografi. Majgad vi höll bokstavligen på att dö igår! Släng er i väggen Danny, Eric Saade etc, etc.
 
Min kompis Emmas tumblr Nittonhundranittiofem. Om man vill typ...garva. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0