Och du visade mig stjärnor och jag gav dom nya namn.

 
Det är tisdag och jag är så förkyld att jag antagit en röst likt den som pojkar brukar ha i de tidiga tonåren. Känns lagom smickrande inför min praktik som börjar imorgon. Visserligen blir det kanske mest skrivande för min del (Västerås Tidning) men självklart lär det väl bli ett ord eller två ibland också. Nåja! Kämpar på sista timmarna i skolan (kommer bli kvar här till 18.00 pga fotografering) innan jag beger mig hemåt för kuration 2.0. Heja mig.
 
Dagens bästa var ändå att Elsa länkade till min blogg efter att jag skickat några bilder jag knäppte på henne i lördags.
Sådant gör mig så himla stolt.  
  

Kommentarer
Postat av: Matilda Wikblom

jobbigt med förkylningen, har själv knappt någon röst :/

2013-03-05 @ 16:39:41
URL: http://fashionsafari.blogg.se/
Postat av: Vicky

krya på dig! med muminmugg blir man säkert snabbare frisk.

2013-03-06 @ 19:46:44
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0