Urladdad.

 
Hallihallå. De två senaste dygnen har varit... likt en berg- och dalbana kan man minst kalla det. I måndags var det JB-festival och jag fick ett stipendium vilket gjorde mig oerhört glad och stolt. På tisdagsmorgonen satt jag och jobbade med klassens skoltidning när plötsligt Fanny ringer och berättar att Peace & Love är inställt och har begärt konkurs. Vi kommer alltså inte att få åka. Det som vi sett fram emot och sparat till ända sedan i höstas. Pengarna kommer vi med största sannolikhet inte ens att få tillbaka. På tisdagseftermiddagen fick jag dock reda på att jag klarade matte nationella vilket betyder att jag aldrig mer behöver bekanta mig med logaritmer och ekvationer etc etc etc. Så då var man helt plötsligt lycklig igen. Men sedan väntade ytterligare jobb med tidningen vilket ledde till att jag tjugo över åtta på kvällen kunde hoppa upp på cykeln för att bege mig hemåt. Hade jag vetat detta när jag tog på mig rollen som chefredaktör alltså...
 
Sammanfattning: Känslomässigt slutkörd. 
 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0