Vi ska till Danmark.

 
Förra lördagen var det ju ESC i Malmö och eftersom min vän Emma (läs: framtida Christer Björkman) inte fick tag i några biljetter så var vi tvungna att göra kvällen oförglömglig ändå. Så vi gjorde lite ESC-drinkar...
 
... klädde ut oss till forna ESC-deltagare...
 
... och gjorde världsbra ESC-snittar!
 
Eve var Yohanna från Island 2009. Ni vet, is it truuuue, is it ooover, did i throoooow it awaaaay, osv.
 
Emilia blev med hjälp av lite kajalskägg en alldeles ypperlig Sean Banan. 
 
Vi skålade såklart. Stor kväll för ESC-nördar som vi. 
 
Detta var under en väldigt lugn låt vill jag minnas.
 
Sen kom ju mellanakten vilket inkluderade ett gåshudsnummer av Loreen. Emma såg ut så här efteråt. Gumman... Eftersom Danmark vann och det inte är allt för långt till det vackra Köpenhamn så bestämde vi oss för att försöka ta oss dit nästa år. 
 
Annars: matte nationella CHECK bokrapport CHECK bildanalys CHECK engelskauppsats CHECK novell CHECK ledarkrönika till skoltidning CHECK. Har ett historiaarbete, en engelskaredovisning och en hel jävla tidning som ska sättas ihop och skickas till tryck kvar innan jag är klar. Men sen, SEN, får det vara bra för år två på gymnasiet. Har aldrig slitigt så här hårt för mina betyg tror jag. Hoppas att det lönar sig. Puss.    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0