Håll till godo

 
Londonbilder är på ingång. Photoshop har valt att sluta samarbeta vilket känns sjukt okul eftersom bildredigering typ på ett ungefär är det enda jag känner för nuförtiden. Så ja, håll till godo helt enkelt. Så länge får ni två sådana där fint högupplösta instagrambilder - en på mina nya pjuks aka Londonköp och så en på en avkomma av min nya bästa vän. Jag har nämligen blivit med Polaroid. 
 
Nu, om ni ursäktar, tänkte jag leva the life as a höstklyscha och gosa ned mig i min säng medan regnet smattrar mot rutan framför ännu en halvbra svensk deckare. Gått och blivit småberoende i filmatiseringarna av Maria Langs böcker (Ola Rapace kändiscrush forever<3) trots att de inte är sådär börjar-gråta-bra. 
 
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0