Ladies Night.

 
I fredags blev det av spontana anledningar som så att jag och tre vänner fick jobba på premiären av Ladies Night. Strax innan showen skulle börja befann vi oss i Loungen som då var relativt tom och helt plötsligt spottar jag denna kvinna ungefär tre meter ifrån mig. Alltså, Camilla Läckberg har varit och är en utav mina största idoler (topp-tre tillsammans med J.K Rowling och Astrid Lindgren) sen jag-vet-inte-hur-länge och när jag nu insåg att shit vi står i samma rum så klev en aningen...starstrucked version av mig själv fram. Men jag lyckades iallafall få fram att jag tycker jättemycket om hennes böcker, att jag också vill skriva "när jag blir stor" samt fråga ifall jag fick ta en bild med henne. Mellan de stunder jag mest bara stod och tittade på henne och typ... log ganska brett med lätt uppspärrade ögon.
 
När jag tillslut hade önskat henne en trevlig kväll så vände vi om och gick/sprang in bakom scenen där vi hade våra saker. Jag var så euforisk att jag fullkomligt struntade i att man kunde se min bh på den bild som omedelbart laddades upp på instagram (har photoshopat denna till en något mer barnvänlig version) och de andra skrattade så de grät åt den nu mentalt 7-åriga Jonna som inte visste vart hon skulle ta vägen. Det var nästan så att vi missade att hela Ladies Night-ensemblen med Eric Saade i spetsen följt av Tommy Nilsson, Andreas Lundstedt, David Lindgren, Patrik Isaksson, Thomas Järvheden och Style gick förbi och tittade aningen undrande åt vårt håll.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0