Emma hoppar fallskärm.

Förra söndagen var det dags för Emma att hoppa fallskärm!
 
Hon var svintaggad och inte ett dugg nervös och vi alla undrade vad det var för fel på kvinnan. 
 
Det var en stor dag eftersom Emmas föräldrar träffades på Fallskärmsklubben (?) och när nu Emma skulle debutera var det som att cirkeln skulle slutas.
 
Och så var det dags!
 
Jag, Eve och Johanna var med som stöd (även fast vi var mer nervösa än henne) och fick följa med ut på landningsfältet för att se när de hoppade ut/flög omkring/landade.
 
Detta är nog den blåaste bild jag någonsin tagit.
 
När allt var klart var Emma i superexstas.
 
Hon samlade sig i Eves famn.
 
Samt hade svinmycket lock för öronen.
 
Hatar mig själv för att jag är så feg och inte vågar testa detta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0