3 instagram.

 
1. Den är numera påbörjad och jag befinner mig läget då jag nästan är i stånd till att ta med den till skolan när det är dags att lägga ifrån sig den på morgonen. 
 
 
Fredagslyxade med mor och syster förra veckan. En patisseriebricka på Global Living och sedan var vi glada i flera timmar. Favoriten var kokostoscan.  
 
 
Sibsen kom över och ville höra Rhodos-skvaller. Just denna typ av häng hör till de bättre måste jag säga... Bara vara/snacka/skratta. Sådant som man bara kan göra när man verkligen känner varandra. Vi har ju kommit till den punkt då vi knappt ringer på ringklockan till varandra längre. Kanske lika bra, eftersom några utav oss eventuellt ska bli roommates inom en snar framtid...  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0