För att kunna lyssna och lära måste ditt sinne vara stilla.

 
En sommarfrukost i sin fulla glans samt en ny klänning som jag införskaffat till Rhodos. Det är så här det ska vara. En annan sak som bara "ska vara" under sommarlovet är alla dessa sommarpratare som hörs från diverse högtalare över grannhäcken på mitt område. Jag är en slavisk lyssnare och har redan samlat på mig några favoriter som kommer att få följa med mig in i höstmörkret. Något jag verkligen rekommenderar är att koppla in hörlurarna i spåret. Finns inget bättre att springa till!
 
Mina favoriter

Filip Hammar
Helena af Sandeberg
Carolina Gynning
Jonas Gardell
Maja Ivarsson
 
Bädda upp med filtar en mulen dag och bara lyssna lyssna lyssna på människor som tagit sig till exakt den plats i livet de vill vara på. Så inspirerande och peppande. Puss och kram!
 
(Nej, jag har inte vågat lyssna på Kristian Gidlunds sommarprat än. Väntar på rätt tillfälle.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jonna!! Vart kommer klänningen ifrån? Gillar den verkligen puss

2013-07-14 @ 12:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0