Jo, en annan tog väl spontanövernattning till en ny nivå igår.

 
Jag har varit hemma själv den här veckan eftersom min familj begav sig till Gotland förra söndagen. Innan jag börjar förklara vad som hände så kan det vara värt att nämna att jag är extremt mörkrädd samt en aning känslig när det kommer till spöken/andar/osv. Och när jag säger extremt så menar jag extremt.
Så.
Igår bestämde jag mig för att sova med öppen dörr till mitt rum eftersom det var cirkus fyrahundra grader där inne. Men så börjar min dörr glida upp lite för fort för att det skulle vara en vindpust (hade förresten inte ens några fönster öppna) och så knakade det pltösligt ovanligt mycket i golven. Jag får hyperpanik. Ringer halva släkten. Ingen svarar. Kommer på att Emma kanske är vaken. Smsar henne.
 
Så cirkus halv ett igår natt kom hon över för att hämta upp sin stackars vän med spöktrauma. Hej alla grannar som såg två 18-åringar igår natt varav den ena bar foppatofflor och var insvept i sitt rosa täcke. Kul.
 
Emma, du ska ha en puss. Vad som kan tilläggas är att jag gick hem i samma outfit imorse. 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0