Så vi kände alla pilsnergubbar i stan.

 
Jag har inte gift mig med en spanjor och rymt till andra sidan jordklotet eller hamnat i koma eller något annat dramatiskt som några utav er möjligen kan ha fantiserat ihop. Jag har bara tagit lite ledigt. Och jobbat en del. Eller ganska mycket kanske. Ok, väldigt mycket. Idag har jag dock förmånen att vara helt ledig, från morgon till kväll, vilket skulle kunna jämföras med att ta av sig bh:n efter en väldigt lång dag. Typ den befrielsen. Men nu ska vi inte låta allt för negativa här, nej, för jag gillar ju mitt jobb...Speciellt den dagen i månaden då kontot får lite påökning. Det är ju himla mysigt alltså. 
 
Hur som helst så passar jag på att läsa om min mormor i VLT (ingen i släkten hade en jävla aning om att hon gått och blivit intervjuad av länstidningen) så här efter en nära-döden-upplevelse (synonymt med löprundan jag försökte mig på med fader min) och en dusch i min alldeles egna takt. I övrigt tänkte jag ägna mig åt att läsa noveller. Ha en bra tisdag, kompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0