De 5 senaste från instagram.

Här kommer de senaste fem bilderna från min instagram där man kan följa mig under jonnafyhr föga förvånande. Häng med på sommarkväll, klädval och Håkan-mani.
 
Jag, Michis och Johanna tog med en filt och lite gott för att sätta oss vid hamnen och prata dåtid, nutid och framtid. Sådant kul. Tror minsann att detta var den första riktiga sommarkvällen!
 
Jag hälsar den nya koftan välkommen i min garderobsdörr som även råkar vara en enorm spegel. Kände mig lite som Professor Snape när denna bild togs. Eller möjligtvis Batman. 
 
När vi hämtade ut våra Håkan-biljetter. Den peppen. 
 
På avslutningsmorgonen i Zara-byxor och Vila-linne. Til death do us part säger jag om denna utstyrsel. 
 
Min vägg som har fått lite tillökning sen sist. Mitt stipendium har fått en ram och hänger nu i blickfånget direkt när jag vaknar. Håkan-affischen rev jag ned från ett galler bakom en pressening (därav skadan) medan Fanny stod bakom och log ursäktande åt alla som tittade undrande. Innan vi hoppade på tåget hem plockade jag på mig en GP som hade Håkan-special vilket kändes helt ok att nåla upp på väggen också. Han är ju ba bäst liksom.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0