Un coeur dans l'écume

 
Dessa små är från i söndags när jag agerade modell och drack cappuccino med Emma. Mycket bekvämare på andra sidan linsen dock även fast Emma är himla duktig. (Och ja, till alla er som känner mig, jag kunde somna utan frekvent hjärtklappning, tack och lov.) 
 
Annars dricker jag svart apelsinté på praktiken samtidigt som jag skriver/fotar/skriver/fotar. Idag intervjuade jag en reporter från Expo (känns stort) och på onsdag blir min krönika publicerad (känns ännu större) med bild och hela baletten. Imorgon ska jag försöka få tag på en före detta västeråsare som flyttat till London och blivit modell. Satan vad fancy det lät, såg jag nu... Kan meddela att det mer känns som att jag ger ordet stalker en helt ny innebörd. 
 

Kommentarer
Postat av: Hassan

Men SNÄLLA ha den vänstra bilden som profilbild!!!!!

2013-03-26 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0