Fem stycken klädval en onsdag som denna.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag lämnat över en porträttbild till brudparet. Hälsat på Emma som praktiserar på Glitter för inköp av födelsedagspresent till mami som fyller år idag! Har också hunnit med att hämta upp några filmfiler till en Gathering-grej samt *drum roll* TAGIT HÅL I ÖRONEN. Råkade liksom köpa med mig ett par åh-så-fina örhängen av Emma som vi tänkte att jag kunde ha i London om två veckor men kom ju sedan på att läkeörhängena måste ju sitta i i minst sex... Ringde Johanna aka Wingman om mitt dilemma som sa: "Men ska vi inte ta det ändå? Jag är på väg ner på stan nu. Kommer snart!"  
 

Så. Nu är det gjort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0