Gör en onsdagslista i brist på annat.

Vad har du på dig? En ny pyjamas från H&M som jag haft grov beslutsångest över på grund av vet inte om jag ska behålla den… Kan inte bestämma mig för om den ens är fin men den är så himla(!) skön. Så i natt sov jag i den med prislapp kvar (ja, jag gör så) för att liksom provsova. Och nu har jag bestämt mig för att den är min.

Hur mår du? Inte så bra, har varit hemma i två dagar pga höstförkylning och annat skit. 
 
Vad önskar du just nu? Att någon kommer och lagar lunch åt mig. Fast klockan snart är fyra.
Vem saknar du? Just nu? Är fett sugen på att umgås med alla sibs faktiskt. Så längesen.  

Vad har du ätit idag? Frukost i form av ägg, té, smörgås med jordnötssmör och fil med granola. Sen lite B&J… 
Vad ska du göra imorrn? Då ska jag fanimej till skolan. Och träna transformers på kvällen.  
Och på fredag? Då ska jag ha en 100%-myskväll med mina klassisar med marängsviss och ätarbyxor och hela baletten för att ladda upp inför Kulturnatten som händer hela lördagen.  
Senaste köp? Pyjamasen.
Vad är du rädd för? Spöken och andligheter och sådant trams. Kom över ett avsnitt av Det okända som 12-åring och sedan dess har jag trauma L
Vad skrattade du senast åt? Livet.
Vad grät du senast åt? Livet. Och grät nästan idag när jag såg att Kristian Gidlund har somnat in.
Vem sov du med senast? Kan det ha varit Johanna?
Vad läser du just nu? Torka aldrig tårar utan handskar – Döden.
Senast sedda film? Oj, ser så sällan på film nuförtiden… Men typ Harry Potter tror jag?
Vilken är din favoritfrukt? Det är ju apelsinsäsong snart och det är fan det bästa jag vet i fruktväg!!!
En person du tycker är snygg? Tänker svara i plural här. Adam Lundgren, Daniel Radcliffe i Kill your Darlings, Harry Styles, ung Leo DiCaprio, alla Gossip Girl-pojkar, osv…
Din favoritkaraktär ur en serie? Senaste är Jessa i Girls. Min idol<3 Annars är ju Dan Humphrey en riktig darling. Men om vi ska prata karaktärer i allmänhet så finns det ingen som slår Peeta Mellark. Mitt hjärta brister varje gång jag inser att han bara är fiktiv…  
Vilket språk hade du velat lära dig? Franska. Sånt misstag att inte välja det till högstadiet.
Vart vill du åka just nu? London, London, London. 40 dagar kvar idag!!!
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Fyllde ju nyss så vi tänker mer julklapp tycker jag… En MacBook och presentkort på favoritaffärer vore fint.

Vad ska du göra nu? Ta en paus i skrivandet (har förresten hoppat av eng7 för att kunna vara helt ledig på onsdagar och bara skriva, satsar fan nu!!!!) genom två avsnitt GG med syster.   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0