Onsdagslistan

jag heter jonna viola fredrika fyhr-andersson
jag är för tillfället svinsjuk, nyvaken och ledig från skolan
jag är bra på att peppa folk. är också bra på att få folk att skratta. tror jag. hoppas jag?
 
 
jag tycker inte om framtidsångest
jag är dålig på att komma i tid. pinsamt jävla dålig.
jag läser två böcker för tillfället. juliabarn och sherlock holmes. megagamla böcker alltså.
jag gillar när jag inser att jargongen mellan mig och mina dudes i skolan är så jäkla familjär. som i förra veckan:
jag: det kliar.
emma: i fiffy?
jag: mm.
 
 
jag sjunger nästan bara för mig själv nu för tiden. ibland ihop med sara och pappa. musikfamilj<3
jag älskar att fångas av en sådan där sjukt jävla hyperbra serie, få vara kreativ och alla mina kåmpizar.
jag är inte speciellt bra på att komma till skott. drar ofta ut på saker och ting.
jag tycker om mina lärare på jb. är en sådan sorg att behöva lämna de om tre månader<3
jag är beroende av jackor och bekräftelse
jag har på mig min sovtröja. en stor grå t-shirt som det står new york på.
 
 
jag dricker o'boy. nästa hela tiden. god damn it, emma.
jag lyssnar på la belle epoque.
jag blir arg på mänskligheten jävligt ofta. 
jag är rädd för att inget av det jag vill med mitt liv ska hända på riktigt.
jag önskar att SD åker ut ur riksdagen. i mean, really.
jag är uppväxt i västerås. en lagom stor, lagom grå, lagom underbar stad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0