2013.08.21

 
Döper härmed om mig till Trassel. Nej, men seriöst. Extremt dålig hårdag. Extremt. Tacka fan för hatt en dag som denna. Och tack till butiksbiträdet på Cubus som sa att jag var snygg idag. Och även ett tack till alla som kom ihåg att jag har namnsdag. Tack, tack, tack. 
 
Ber om ursäkt för lite ljusknäppa bilder på grund av smuts på linsen men gjorde allt jag kunde i PHOTOSHOP (<3333) för att rädda det som räddas kunde. Japp, jag har fått tillbaka min skoldator idag inklusive alla de program som en photoholic behöver för att känna sig fullständig. Lyckan, lyckan, lyckan. Detta betyder att jag ikväll parkerar mig i soffan med en fet tékopp och ett gäng bröllopsbilder för redigering. DET, mina vänner, är avkoppling. 
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är tuff! <3
Längtar efter att få se de där bröllopsbilderna :)
Och du, vi behöver diskutera jobb kring ett helt annat bröllop lite längre fram ;)
Kram

Svar: De är på gång! <3Nämeeeeen, är det så? :D
Kram tillbaks
Jonna Fyhr

2013-08-22 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0