22.38

Hej hej.
 
Idag var det julavlslutning. Lärarna briljerade som vanligt. Rektorn var julvärd i form av Petra Mede. Min mattelärare var naken med ett moln framför fillefjongen. Det hela avslutades med ett framträdande till Wrecking Ball. JBs julshower kommer en att minnas.
 
Nu ikväll har jag redigerat klart Balubabilderna och ska snart luta huvudet mot syrrans axel och titta på Nothing Hill. Ska inte göra någonting annat än att dregla ned min soffa det här lovet. Så himla längesen jag hade möjlighet till det. 
 
Har en så konstig känsla i magen.  
 
 
I förrgår blev första utkastet till romanen klart och idag överlämnades det till min lärare. Nu ska det redigeras, skrivas om, skrivas dit och diverse annat tills jag kan kalla den klar. Min lilla baby. Tänk att jag skrivit en riktig bok. Oavsett vad som händer så har jag skrivit en hel fucking bok. 155 A4 och 88 252 ord. Två och ett halvt års jobb.
 
Är så jävla stolt faktiskt. 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0