Himlen

 
Himlen brann häromdagen. 
 
Musikhjälpen är igång och så även min julstämning. För oslagbar mysunderhållning kan man lyssna/titta HÄR.
 
Det har varit så mycket fokus på annat nu ett tag att jag inte ens hunnit reflektera över att det är julafton om två veckor. Men på lördag skall det bakas pepparkakshus och på söndag bör jag väl inhandla någon av de hittills noll införskaffade julklapparna (heh hej släkten) så att inte denna jul slutar med diverse ogenomtänkta impulsinköp.
 
Förresten, imorgon händer värsta bästa grejen!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hittade din blogg igår. Vill bara säga att helvete va bra du skriver! Fan, har redan ägnat alldeles för mycket tid här, fast jag borde plugga. Shit shit shit va jag tänker följa din blogg i fortsättningen!!

Svar: MEN vilken fin människa du är som tar dig tid att skriva något sådant till mig<3 du är så välkommen!!
Jonna Fyhr

2013-12-12 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0