Tre dagdrömmar.

Jag vet inte vad som händer med mig under den här årstiden men jag blir helt lyckorusig av att bara titta på alla färger som sprakar och brinner utomhus! Dagdrömmer som satan och jag kände att det måste få komma ut i någon form och denna gång blev det så här. Sen kanske det blir en novell eller två, man vet ju aldrig.
 
 
Vi åker till London snart, jag, Emma, Johanna och Michis, och vi längtar på riktigt som dårar. Dessutom lyssnar jag ovanligt mycket på James Arthur och Gavin DeGraw. Detta har resulterat i dagdrömmar om ett eget musikcafé i just London. Fatta bra? 
 
 
Alltså vill bara flytta ut i ett slitet kråkslott mitt i ingenstans och isolera mig i x antal veckor och bara skriva skriva skriva skriva skriva skriva. 
 
 
Hur det än blir när jag flyttar till mitt första egna hem så är ett utav kraven att få ha en egen kreativ yta med plats för allt vad kreativitet är för något. Ett bra skrivbord, en bra stol, ett tangentbord och en skärm kommer vara obligatriska inslag men även bordsyta för anteckningsböcker och annat krams som blir till under skriva-bok-processen skulle vara fint att ha. Sedan vill jag ha skålar fyllda med penslar, tomma canvasdukar och stora högtalare för braiga spellistor också. Då skulle jag nog vara nöjd. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0