casajonna.devote.se

Ett år och två månader.
Så lång blev min visit på blogg.se.
 
Efter Blondinbella-grejen hörde Devote av sig till mig och undrade om jag var intresserad av att återgå till deras bloggportal. Jag har ju haft en liten kontakt med Michaela Forni i och med att de publicerat mig tidigare. Så när hon ville träffas över en kaffe uppe på Devotes huvudkontor tackade jag ja och blev sedan rekryterad. Tänk om den 14-åriga Glamouramadyrkande Jonna hade vetat det.
 
Så när detta inlägg fått sin sista punkt lämnar jag blogg.se och återgår till min gamla blogg som jag faktiskt har kvar. Den som jag startade upp för nästan fem år sedan efter att ha fått en egen systemkamera i konfirmaionspresent. 
 
Så nu vet ni det.
www.casajonna.devote.se 
Det är det som gäller i fortsättningen.
 
HÄR
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0