Monica Z

 
DÖR ni måste se den här. Edda Magnason är briljant. 
 
Dagens planer: Skolan som var medieproduktion och gymnasiearbete. Vaknade tjugo minuter innan jag skulle gå till bussen. Har faktiskt kommit mer o otid än i tid under trean :) Hej mamma :) Sen har jag tittat på Monica Z och skrivit.  
Dagens bok: Läser tre böcker för tillfället. Ja, jag brukar göra så. Då kan man liksom byta när man tröttnar på en viss ton, osv. Men hur som så är böcker Under det rosa täcket (världsbäst) av Nina Björk, Mord och mandeldoft av Camlilla Läckberg och Nu blir det bra av Marie Morin. 
Dagens tidning: Hann ej läsa tidningen imorse pga av ovanstående. 
Dagens kläder: Svarta cigarettbyxor, halvtransparant leoskjorta och de svarta vagabondpjucksen. Mörklila läppstift på det.  Dagens bästa: Att mormor sa att hon kunde betala halva min balklänning som egentligen är för dyr men för fin för att kunna släppa. Kärlek<3
Dagens låt: Sakta vi gå genom stan med Monica Zetterlund. Älskar jazz? Så himla avslappnande. 
Dagens frukost: En apelsin i farten. 
Dagens mysigaste: Att få ligga under mitt täcke och unna mig några timmar till att inte tänka på någonting och titta på film. 
Dagens humör: Idag har jag mått bra. 
Dagens längtan:Hem när jag var i skolan.
Dagens podcast: Har upptäckt Värvet! Älskar! Igår lyssnade jag på Vera Vitali och idag Mats Strandberg.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0